جک و اس ام اس جدید اسفند 93

دختره تو خیابون ازم پرسید...
آقا خیابون ولیعصر میخوام برم!
من بهش گفتم؛ اشکال نداره برو فقط زود برگرد!
.
.
.
.
.
اوه اوه ی فوشی داد الان تو گوگل دنبال معنیشم! -

-------
آقا داماد سربازی رفتن دیگه؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بله، دوسال تو خط مقدم Clash Of Clans خدمت میکردن!!

------
حرامش میکنم
زندگی کسی را که اورا از من گرفت
.
.
.
.
.
.
بچه ها برید کنار شکست عشقی خورده


بقیه در ادامه ی مطلب

پسر عموم اومده خونمون میبینم داره از خوشحالی بال در میاره
گفتم شاید پزشکی قبول شده ازش پرسیدم چی شده؟
میگه سازمان سنجش برام شارژ ایرانسل فرستاده


-----

{ پدرها و مادران گرامی}
اگر در این ایام فرزندانتان ازتون پول خواستند...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
محکم بزنید تو گوششون
اگرم پول داشتن ازشون بگیرید...
چون میخان کادوی ولنتاین بخرن
سینگلا اینقد پخش کنید تا به دست خود پدر مادرا برسه
ما که مخاطب نداریم اونایم که دارن ولنتاین زهرمارشون کنیم...
خواهشن کوتاهی نکنید..